joi, 22 martie 2012

Google+ vs. Facebook

       Ce sa folosim ca retea de socializare?
       Febra facebook inca exista desi gigantul motoarelor de cautare Google a lansat anul trecut propria retea de socializare respectiv Google+.
       Eu personal le folosesc pe amandoua in acelas fel cu mici diferente in cazul meu pe facebook este o atmosfera mai copilareasca (nu prea imi place) adica poze ,comentari gen "mumoaso","frumy" (intelegeti ce vreau sa spun) pe cand la google+ este o atmosfera inclinata mai ales spre tehnologie (imi place).
       Interfata este destul de simpla si de aerisita la google + fiind foare usor de acomodat cu aceasta ,acelas lucru as putea spune si despre facebook desi in ultimul timp au tot schimbat cate ceva si am avut prieteni care nu mai stiau ce sa faca .

       Pe Facebook  au ajuns si firmele sa isi faca publicitate, am vazut copii mici cu profil, oameni mai in varste deci este prezenta la toate nivele fapt datorat si publicitati care i se face la Tv,radio de cate ori nu ati auzit "ne gasiti si pe facebook la ....".
       Google + este in expansiune desi nu se bucura inca de succesul celor de la facbook dar avand gigantul google in spate acestt lucru sigur va veni .Am citit de curand faptul ca ne putem loga pe youtube si cu ajutorul contului de google+ deci sfera de influenta a google + creste in tote pachetele oferite de google.
      Jocuri sunt in ambele retele deai aveti ce face.
      Ma numar printre persoanele care au putut sa foloseasca google+ inainte de lansarea publicului larg fapt care imi ofera un anumit avantaj in folosirea acestuia .
      Ce sa alegeti ? 
      Asta sta la dispozitia voastra ,dar va propun sa incercati si google + cine stie poate va place.
      Eu inclin din ce in ce mai mult spre Google + asta si din cauza pasiuni mele spre tehnologie, multi dintre voi sunteti 'cam' dependenti de facebook fapt care nu este prea bun.
      Va astept la rubrica de comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...