luni, 2 aprilie 2012

Ce smartphone-uri vor primi Android 4.0

        Android IceCream Sandwich 4.0
        Ultima versiune de android si anume Ice Cream sandwitch 4.0 desi a aparut acum mai bine de o jumatate de an mari producatori inca nu au facut update-ul la cele mai consacrate modele, fie ca vorbin de samsung,lg Htc sau sony.
        In acest articol imi propun sa va informez ce modele vor primi android 4.0 si cand
        1. Primul model ar fi Samsung galaxy s II (pret telefonultau.eu 1799 lei) nava amiral a celor de la samsung a primit update pe 12 martie 2012 la fel ca si Samsung Galaxy Note si seria de tablete galaxy ;
        2. Htc sensation (pret telefonultau.eu 1699 lei) perla htc din 2011 a fost lansat updat-ul pe 28 martie 2012 la fel ca si Sensation XE si Sensation XL ;
        3. Sony a certificat update-ul pentru Xperia Arc ,Arc s (pret telefonultau.eu 1589 lei), neo v and ray pe 1 aprilie urmand ca in cursul luni sa se si intample;
        4. lg optimus 2x (pret telefonultau.eu 1349 lei) va primi update-ul in al doilea trimestru al anului 2012 Lg nu a anuntat o data oficiala;

        5. Chinezi de la Meizu MX si M9 vor primi uptate-ul in cursul luni aprilie 2012;
        6. Huawei a lansat de curand o serie de smartphone-uri avand la bord android 4.0 ;
        7. Motorola XT910 Razr (pret telefonultau.eu 1899 lei) va primi mult asteptatul android 4.0 incepand cu al doilea trimestru al anului 2012.
       La acestea se adauga si modele noi lansate de la Sony ,HTC, Samsung,LG.
       Asa cum ne-au obijnuit terminalele google nexus acestea primesc primele updat-ul.Asa cum nexus s (pret telefonultau.eu 1199 lei) a primit ICS 4.0 inca din luna decembrie 2011.
       Daca vreti sa aveti primi update la noile versiuni de android dar si la update-urile ICS4.0 (in prezent sunt pa la 4.0.4) va recomand achizitionarea uni Google nexus si in special nexus prime care se vinde la emag cu pretul de 2.199 lei.
       Aceasta ultima versiune de android obliga producatori de terminale sa includa obligatoriu si tema default a sistemului (Halo) pe langa interfetele customizate ale acestora (touchwiz,Sense etcutilizatorul putand alege ce tema sa foloseasca.
       Va astept la rubrica de comentarii pentru pareri si pentru a adauga eventual alte telefoane pe care eu le-am omis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...