vineri, 21 septembrie 2012

Seriale 2012...merita privite

                                        Seriale care merita sa fie urmarite:

        Eu unul sunt un mare fan al filmelor noi/vechii nu conteaza ...bun sa fie.
        Mai nou am inceput sa urmaresc si seriale, de fapt am inceput mai de mult, dar...
        Eu urmaresc (nu pe toate, dar urmeaza) si recomand:
1. Supernatural (un serial de actiune cu multe elemente horror si nu numai),a ajuns pana acum la sezonul 7 si in aceasta toamna urmeaza sezonul 8;
2. Vampire Diaries un serial cu si desre vampiri,povesti de dragoste,elemente horror plus inca ceva...sezonul 3 incepe in aceasta toamna;
3. A Game of Thrones (urzeala tronurilor) un seraial nou pe care si eu trebuie sa il vad;
4. Spartacus si acesta un serial nou cu o poveste plasata in perioada Imperiului Roman, actiune si elemente erotice;

5. True Blod un alt serial cu si despre vampiri;
6. Chuck un serial cu actiune,poveste de dragoste,spionaj si multa comedie;
7. Two and a half man un serial la care nu poti sa te abti sa nu razi;
         Si pentru cei care inca se considera copii sau chiar si pentru cei carora le place genu:
8. Dragon Ball toata seria;
9. Naruto un snime care inca se produce;
10.Bleach un anime cu multa actiune si multa si interesanta poveste.




Daca aveti si alte seriale pe care voi le urmariti la rubrica de comentari puteti sa ni-le impartasiti.

Un comentariu:

  1. mai recomand :
    The Bing Bang Theory(este unul dintre cele mai urmarite seriale de comedie din america)
    Sherlock Holmes(varianta englezeasca produsa de BBC, pana acum au aparut 2 sezoane de 3 episoade fiecare,urmand sa mai apara un sezon de 3 episoade prin 2014)

    RăspundețiȘtergere

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...