miercuri, 16 noiembrie 2016

Google Chromecast 2

          De doua zile sunt feicitul posesor al unui Google Chromecast 2 achizitionat de aici la un pret zic eu acceptabil de 187 lei. Configurarea acestuia este foarte simpla tot ce aveti de facut este sa descarcati pe smartphone aplicatia google home, si urmati pasi de acolo, bagati parola de la routerul dumeavoastra, puteti boteza player-ul puteti schimba imaginile de fundal, insa precizez ca imaginile pe care le are sunt superbe.Gata puteti incepe proiectia, fie de pe smartphone, fie de pe laptop sau pc, pentru laptop sau pc trebuie sa descarcati extensia google cast din google store. Pe smartphone puteti proiecta intregul display nu numai youtubul, iar pe laptop sau pc puteti porioect doar o fila sau intregul desktop.

        Am privit chiar si filme online insa precizez faptul ca daca playerul pe care urmariti filmul online nu are functia cast puteti proiecta pe tv insa fimlul trebuie sa ruleze si pe laptop sau pc, dar daca are functia cast atunci va functiona la fel ca e youtube adica pe laptop sau pc se va pune pe pauza. Un alt lucru interesat pe care l-am descoperit este faptul ca filmele pe care le aveti pe pc le puteti prioecta folosin extensia din chrome cast player, tot ce trebuie sa faceti este sa faceti drag and drop cu fimul in fila de pe chrome deschisa de extensie.
    Da eu puteam sa proiectez youtubul si inainte fara chromecast folosind aplicatia youtube de pe tv, fiind un smart tv, insa pe playerul chromecast este mult, mult mai rapid, avand avantajul ca televizorul nu trebuie sa fie smart ci trebuie doar sa aiba o intrare hdmi.
        Eu am avut si o intamplare in sensul ca atunci cand am primit produsul a venit in pachet cu incarcator de SUA, am putut folosi playerul folosind intrarea usb de la tv, a functionat perfect insa din cate stiu usb-ul de la tv are o iesire de 0,5 mah, iar pe incarcator scria output 5v cu 1 mah, Totul sa rezolvat foarte simplu printr-un email la magazinul de pe care am cumparat produsul , mi-au raspuns instant si a doua zi am primit prin curier un adaptor pentru prizele din romania fara niciun cost din partea mea.


         Recomand PC Garage intrucat eu nu am avut niciodata cu produsele cumparate de la ei , garantia este foarte ok plus ca indiferent de valoarea produsului cumparat curierul este gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...