marți, 6 iunie 2017

Drumul spre Ranca

             Dupa o noapte mai mult sau mai putin odihnitoare a venit si ora plecari, care a fost in jurul orelor 06:20, pana la Craiova drumul este rau, plin de gropi si curbe periculoase, insa dupa pana in Filiasi si inca putin este un drum european, impecabil si se continua pana la statiunea Ranca cu un drum judetean, insa foarte bun, pacat de lipsa indicatoarelor.
               Analizand cu o zi in urma drumul pe google maps aveam idee pe unde sa merg insa dupa ce am iesit din Targul Carbunesti din cauza faptului ca indicatoarele sunt putine si nu spun mare lucru am avut un moment de ratacire care a constat intr-o intoarcere si revenire pe acelas drum de vreo 5,6 km. Pe drum am alternat ca posturi radio intre Digi FM si Kiss FM, copilul jumatate din drum dormind. 

              Ultima parte din drum se face pe superbul drum, respectiv pe Transalpina, peisajele sunt impresionante am facut si cateva poze. Masina s-a comportat ok, desi am observat ca "trage" mai greu probabil din cauza aerului rarefiat.Am reusit sa ajung, i jurul orelor 10:00, pensiunea Ingrid am gasit-o relativ usor, cazarea a decurs normal, eu avand rezervare facuta pe Boking.com, platind pentru doua nopti 200 lei.
             Dupa cazare am continuat sa urcam pe Transalpina pana in cel mai inalat punct unde practic eram in nori, portiunile de nori in care nu vedeai la mai mult de 20, 30 metri , alternau cu portiunile insorite in care reuseai sa vezi superbele peisaje, partia de schii, telescanunul, reusind sa fac mai multe poze.
            In ziua urmatoare urmeaza sa vizitez si barajul precum si alte lucruri de vazut prin imprejurimi, traversand toata Transalpina.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...