sâmbătă, 3 iunie 2017

Problema rezolvata. Pc-ul nu se stingea

             In urma cu circa o luna de zile am schimbat pasta termoconductoare de la procesor, fara a intamplina probleme. In acelas interval de timp am schimbat decodorul HD cu un alt decodor HD fapt pentru care am schimbat si cablurile HDMI de la TV smart Sharp, pentru decodor si PC. 
            La mine PC-ul este folosit exclusiv pentru filme, in rest stau pe laptop ir youtube privesc la TV printr-un chromecast conectat prin HDMI. De cand cu aceste modificari am obeservat ca atunci cand dau shutdown la PC acesta nu se stinge, apare windows shutdown pe ecran, acesta nu mai primeste semnal insa pc-nu se stinge, ramane asa fiind nevoit sa il sting de la butonul de power.  
           M-am gandit ca atunci cand am schimbat pasta am miscat vre-o placuta ceva de pe placa de baza, am desgacut carcasa, am verificat tot si pe moment PC-ul sa stins insa problema a reaparut, nu avea cum sa fie aceasi problema cu componentele. 
           Intruna din zile nu stiu ce mi-a venit dar in momentul in care am dat shutdown am scos cablul HDMI din placa video si am lasat doar cablul VGA conectat si mare mi-a fost surpriza cand PC-ul s-a stins. Avand inca un cablu HDMI prin casa am schimbat cablul HDMI de la TV la PC cu noul cablu si problema s-a rezolvat acum PC-ul se stinge chiar foarte repede. Se pare ca acel Cablu avea vreo defectiune probabil ajungea vreun voltaj de la TV la PC si il impiedica sa se stinga. 
            Am uitat sa precizez ca pe PC am instalat windows 10 pro Creator Update. Norocul meu ca am fost inspirat sa scot cablul HDMI siastfel sa imi dau seama care este problema.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...