luni, 5 iunie 2017

xXx: Return of Xander Cage

             Sau Triplu X - Intoarcerea lui Xander Cage, un film plin de actiune, imi plac seriile de filme, imi place ca se face referire si la filmele din seriile anterioare, imi da o senzatie de continuitate.                      Cand ai actori ca Vin Diesel Nina Dobrev Samuel L. Jackson Ice Cube, nu ai cum sa dai gresi. Vin Disel joaca in stilul sau caracteristic pe care l-a promovat si in seria Fast and Fourious, un stil de dur care nu se da inlaturi de la nimic, stie sa cucereasca o femeie, sa conduca o masina si bineinteles sa traga cu arma si sa elimine inamicul. 

             Actiunea este o idee des promovata in ultimele filme de actiune recent aparute si anume o organizatie criminala sau un guvern de stat vor sa puna mana pe o arma, dispozitiv pentru conduce lumea sau pentru a-si crea un avantaj, insa niciodata nu reusesc datorita unui grup de eroi mai mult sau mai putin cu puteri supraomenesti, sau o grupa de oameni antrenati care de fiecare data reusesc sa castige intr-o maniera spectaculoasa.
             Eu fiind un amator de astfel de filme, Triplu X - Intoarcerea lui Xander Cage mi-a lasat o impresie placuta, il recomand si astept continuarea. Nota 10/10.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...