duminică, 4 iunie 2017

Ziua mea

                Se pare ca a mai trecut un an si a venit ziua mea, nu stiu daca sa fiu fericit sau trist ca am mai imbatrinit cu inca un an. Oricum as fi ce trebuie facut tot o sa fac adica tort, gratar si relaxare. 
                De cadou mi-am facut unul ieri cu o plimbare relaxanta printr-o gradina frumoasa plus ca urmeaza o mini vacanta ca tot sunt in concediu.
                Dar ce conteaza ca a mai trecut un an eu oricum tot 25 de ani zic ca am, si asa ma si simt:).                
                La multi ani tuturor care isi serbeaza ziua azi 04.06.2017, in aceasta mare sarbatoare a crestinatati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...