marți, 29 august 2017

Ce reguli as schimba in fotbal

              Nu sunt un microbist inrait, dar cel putin 2,3 meciuri pe saptamana privesc si nu odata m-am enervat cand am observat anumite aspecte ale meciurilor si regulilor din fotbal. Aspecte pe care le-am observat in special in campioatul nostru si in mecurile echipelor mai slab cotate.
             Consider ca pri modificarea anumitor reguli meciurile ar fi mai atractive si mai dinamice.
             Ce reguli as schimba:
- daca s-ar putea ca atunci cand exista o intrerupere sa se opreasca si cronometrul, astfel nu ar mai trageri de tip, nu ar mai fi simulari de faulturi, nu s-ar mai dramatiza atat anumite accidentari rezutand un meci mai dinamic.
- nu as mai permite schimbari dupa minutul 90, doar daca mai ai o schimbare si portarul se accidenteaza.

- lasarea jocului mai liber si nu sesizarea unui fault la orice contact.
- in situatiile la limita, castig de cauza sa aibe atacul, pentru ca nimic nu este ami atractiv la un meci decat inscrierea de goluri cat mai multe.
-(update) as renunta la regula cu mai multe goluri inscrise in deplasare in meciurile eliminatori disputate tur/retur, nu mi se pare corect ca la un scor egal obtinut la finalul celor doua meciuri sa mearga mai departe o echipa doar pentru ca a inscris mai multe goluri in deplasare, ar trebui ca singurul considerent dupa care o echipa merge mai departe sa fie cea care inscrie mai multe goluri per total, in caza de egalitate sa fie prelungiri.           
              Alte schimbari nu mai am deocamdata, dar aplicarea celor de mai sus sunt sigur ca ar avea un efect benefic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...